Bilal Yılmaz’ın “Dirt Is The Color Of Labor” yerleştirmesi, Erdil Yaşaroğlu’nun “Stray Dog”u, Semih Zeki’nin “Oyuna Dönüş”ü, Kazım Karakaya’nın Hayvan’ı buralarda bir yerde, bağ kurmak için ziyaretçisini bekliyor. Anselm Reyle, Bilal Hakan Karakaya, Ebru Döşekçi, Étienne Krähenbühl, Franco Guerzoni, Giulio Paolini, Georg Herold, Gözde Can Köroğlu, Kemal Tufan, Metin Alper Kurt, Onur Mansız, Ugo Rondinone’nin de ahşap, metal, çelik, bazalt, cam, alçı ve daha birçok malzemeden eseri, Wahler’in küratöryal bakış açısıyla mimari ve doğayla bütünleşiyor. The Yard tüm bunlarla aynı zamanda Haliç için umut edileni de vaat ediyor: İstanbul’un tarihi, denizi ve gökyüzüyle birleşmiş, sanatın kentlilerle buluşabileceği bir alan.

Ebru Döşekçi
“Buradayım”, 2023
Polyester, otomobil boyası, metal
250x100 x100 cm

Anselm Reyle
“Bittersweet Homecoming”, 2017
Sırlı seramik, paslanmaz çelik kaide
166⌀75 cm
65 x 105 x 105 cm

Anselm Reyle
“Zodiac Apocalypse”, 2023
Seramik, parlak, platin gümüş, paslanmaz çelik kaide
Çap: 144x102 cm
85x105x105 cm
Étienne Krähenbühl
“Au Fil de l’O– VII / O’nun İzinde – VII”, 2024
Paslanmış uçlu dövme çelik
Çap: 600x138cm

Kazım Karakaya
“Hayvan”, 2012
Bazalt
123x100x90 cm

Bilal Hakan Karakaya
“Untitled”, 20223
Alimünyum
18x11x29 cm

Semih Zeki
“Oyuna Dönüş”, 2023
Ahşap konstrüksiyon
98x75x150 cm

Bilal Yılmaz
“DirtIs The Color Of Labor”, 2022
Yerleştirme, baskı